Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2010 14:37 - Вяра...
Автор: sinqkalinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 627 Коментари: 2 Гласове:
2



   По природа съм си наивна. Вярвам в почти във всичко. В доброто, в лошото. Вярвам, че доброто ще спаси света, че мога да променя всичко сама. Вярвам и в щури работи. Като това, че котките са зли същества, че една буболечка може да ми глътне ръката и от разни работи в тъмното ме е страх, защото вярвам, че все нещо съществува там. Вярвам във всички възможни суеверия, освен тези за петък 13ти (без обяснение). За това пък съм заобикаляла шахти и улични лампи с години, но все още не прекрачвам прага веднъж тръгнала на някъде.
    Е.. всички вярваме в нещо до някаква необяснима степен. Нищо, че аз прекалявам с позитивизмът, че всичко е възможно и всичко съществува... така ми харесва ;) Знам си, че някои неща са глупави, за да вярвам в тях и си го напомням и се опомням, понякога.
   Единственото нещо, обаче, от което не мога да се спася е вярата ми в хората.
   Странно е как един човек може да те лъже дни, месеци, години и ти пак да му вярваш. Още по-странно е как тогава може да се самозалъгваш, че ти е добре така. Вярваш в лъжите, вярваш в бъдещето, вярваш, вярваш, докато реалността не те цапне по челото. Ама после пак си вярваш, че нещата ще се оправят и само вярата може да ти помогне. Помага да, но не те топли вечер, когато си сама, изпълнена с надежди, или вярвания е по-подходящо да се каже. Самата сила на вярата е странна.
 
    Хората ме харесват, защото около мен всичко в розово и вдъхвам вяра на всички с щастието си. Няма нужда вече да казвам от какво идва това щастие.Днес един прятел ;) ми каза,че вярата е за глупавите. Предпочитам да съм глупава, отколото да не Вярвам.
    За мен вярата върти света и нямам предвид вярата в богове и божества. Ако не вярвахме в нищо, нямаше да мечтаем, а не мечтаем ли как щяха да дойдат гениалните идеи на човечеството до сега?! Все пак великите художници и изобретатели са наричани мечтатели някога. Ако не мечтаеше Леонардо Да Винчи как щеше да скицира летателна мешина или ако нямаше мечта за "слънце през нощта", как щеше да еволюира всичко до Едисоновата крушка?
    Моят свят е изграден от мечти и вяра, че ще ги осъществя. Нека съм глупава и наивна - така съм щастлива. А ти не се ли събуждаш всяка сутрин с вяра в сърцето, че днес ще е невероятен ден. Не, не се надяваш! Ти вярваш! А вечер вярваш, че ще има утре... Приемаме вече всичко като такава даденост, че не се замисляме за нормалните неща... колко вяра има в изпълнението им. Ако се приемеш, като вярващ човек, всичко се променя. Кажи ми, не искаш ли до теб щастлив човек, който ти казва, че всичко е възможно? Представи си, че ти си такъв човек... е как се чувстваш? Силен? Можещ? Не си слаб, нито наивен! А вярваш в себе си! Как да обясня това на хората, които срещам и ме питат как се занимавам с хиляда неща и вярвам, че се справя с тях. Вярвам в себе си и в мечтите си.
   
    Да се върна на вярата ми в хората... Вярвам, че всички хора са добри. Смешно е, но като се замисля във всеки се крие един добър човек, който по някаква причина си е сложил определна маска-на лош,студен или безличен. Всички хора, който обичам са точно такива. Обичам ги повече от другите, защото знам, че имат повече нужда от обич и вяра. Вярвам, че мога да ги променя, да им отворя очите. И знаете ли, успявам! Само един не успях да променя... Звуча като доктор, но то си е почти лечение. Е, обичам този човек, повече от всички. Защото никога не успявам да внедря вярата в доброто в него. Сякаш съм отрова, а той противоотрова и всеки път ме побеждава. Но мечтая какъв ще стане, само ако повярва... И не мога да се откажа. Отстъпвам, изчезвам, но все вярата ми ме тласка и нападам с нови сили. Ха, представете си някой да вярва до такава степен във вас! Само ако знаеше... Е, може цял живот да вярвам, че ще го променя и с това да си остана. Но съм виждала доброто в него и знам,вярвам, че ще го изкарам на бял свят. Само си представете да погледнете от моята гледна точка и да вдъхнете от своята вяра на някой... колко щеше да се промени всичко.
    Вярата може да върти света, но ние "въртим" вярата... Замисли се за това - Ние вътрим света по един прекрасен начин. Защото вярата е нещо красиво и прекрасно!



Гласувай:
2



Предишен постинг

1. panazea - Ти си прекрасна!
08.02.2010 14:51
Бъди себе си!
Светът се крепи на вярващи наивници!
Добре , че са много!
цитирай
2. sinqkalinka - Благодаря тииии panazea :)))
08.02.2010 15:01
Благодаря тииии panazea :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sinqkalinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23737
Постинги: 12
Коментари: 22
Гласове: 170
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930